PENGENALAN
Bahagian Kualiti Perkhidmatan Jabatan Pendaftar memastikan urusan penyediaan dan penyampaian perkhidmatan yang disediakan oleh Univesiti kepada staf serta warga kampus.
OBJEKTIF
Merancang, mengurus dan mentadbir perkhidmatan yang disediakan kepada staf dapat disediakan dengan lancar dan teratur.
PIAGAM PELANGGAN
MENGURUSKAN TUNTUTAN DAN PEMBIAYAAN PERUBATAN STAF
- Mengurusetiakan Jawatankuasa Perubatan Staf
- Urusan Guarantee Letter (GL)
- Urusan kemasukan/billing staf di Hospital/ Klinik Kerajaan & Institut Jantung Negara (IJNSB)
MENGURUSKAN URUSAN KLINIK PANEL UNIVERSITI
- Pengurusan Klinik Panel UPNM bersama pihak Universiti
- Urusan lantikan dan pembayaran
- Pengeluaran Kad Perubatan Staf
PENGURUSAN KUALITI ISO, AUTONOMI & RUANG PEJABAT JABATAN PENDAFTAR
- Menguruskan prosedur kerja jabatan didaftarkan mengikut iso yang ditetapkan universiti serta didaftarkan
- Memastikan dasar dan prosedur yang didaftarkan dikemaskini dan kualiti hebahan maklumat dapat dicapai oleh warga kampus
- Menyusun atur ruang pejabat Jabatan Pendaftar
MENGURUSKAN PEMBEKALAN PAKAIAN DAN KASUT SERAGAM STAF
- Urusan pembekalan dan edaran pakaian seragam staf kepada staf yang layak
PENGURUSAN ASET JABATAN PENDAFTAR
- Mentadbir aset, urusan perolehan,pendaftaran dan penyelenggaraan aset-aset di Jabatan Pendaftar
- Menyediakan pelaporan berkala pengurusan aset Jabatan Pendaftar
KETUA PEGAWAI PERHUBUNGAN PELANGGAN UNIVERSITI
- Urusetia Moderator bagi sistem e Aduan UPNM
- Urusetia`Moderator bagi Sistem Pengurusan Aduan Awam (SISPAA) UPNM